Deletedmom_115 ilk 2 ay sağmak zorunda kaldım arada memeyi de verdim ama inat etti almamaya nereye gitsem önce süt sağardım karnını doyurmak için çok zor gelirdi emzirenlere hayran hayran bakardım sonra bi gece rabbim nasip etti bi emmeye başladı 7. Aya girdik emiyor hatta doktorlar çok kızdı sütün azalacak edecek kesilecek diye emmediği için artık bende kabullendim yedek mama aldım ansızın kesilirse aç kalmasın diye rabbim nasip etti emmeyi sağmaya devam edin çok gelirse dondurucuya atın diş zamanı ağrıyı anne sütü alırmış hastalıklarda anne sütü çok koruyucu oluyormuş bide dua edin ben çok ettim inşallah emer sizde rahatlarsınız gece 2 saatte kalkıp süt sağmak işkence bide gece 4-5 defa kalksa uykunuz parçalanır ve hayattan keyif alamazsınız bebeğinize gereken ilgiyi gösteremezsiniz