aabravci kesinlikle öyle herkesin her konuda fikri var maşallah ama artık devir eski devir değil bebekler eski bebekler gibi değil daha farklılar algıları daha açık huyları bile daha farklı. Ay 30 sene önce kolik mi vardı yani? Varsa da çok nadirdir herhalde bilinmiyordu. Bebiş ağladıkça yorumlar aynı: kulağı ağrıyor, açtır.. hep böyle 😂 her ne kadar biz anneler telaş yapsak da en doğruyu yine biz buluyoruz deneyimleyerek. Ben de kucakta uyutuyorum pilates topunda hafif hafif hoplayarak. Bazen sakin olduğunda beşiğinde ninni ile hafif sallayarak.. yani bebeğimin ruh haline göre