Tüm yazılanları okudum hepsi o kadar beni anlatıyor ki… tüm annelere sabırlar diliyorum. Alerjik, aşırı gazlı, uyanıkken çok zor oyalanan ve uykuya çok zor geçen bebiş anneleri gelin sarılalım. Dışarı çıkmak ayrı dert evde kalmak ayrı dert sürekli bebeği oyalayacak birileri lazım. Tek bakmak çok çok zor. Zaten 3 aydır diyetteyim istediğim şeyleri yiyemiyorum. Olsun canım feda ama pek bir düzelme de göremediğim için ara sıra tüm motivasyonum düşüyor. Her geçen ay için ah bu ay azalır öbür ay biter diye diye 4 ay 16 gün oldu ama bir değişme yok 😂 hala gaz ve meme reddi ile ilgili çareler arıyorum. Eski hayatımı özlüyordum sürekli ama artık ona bile vaktim yok sürekli bebek veya günlük işler ile meşgulüm. Görüyorum ki birçok anne aynı dertten muzdarip. Hepinize can-ı gönülden selam olsun canım analar 🫡 🫂