kanalize Dokuzkasimbebesi aynen kimsede durmuyor biri alsın iki dk boş durayım diye yalvarıcam artık boşver kimseyi sakın dinleme şimdi tek çocuk mu olur baskıları başlar siz mi bakacaksınız de geç, ben birde kalmaya karar verdim zaten ilkine hazır olmam da üç yıl sürdü ama şimdi ikinciyi yapmam için eşim dahil emekli olup annem falan başımı bekleyecek herkes destek olacak diyorum yani imkansızz 😬 unutursun diyorlar banane ben unutmayacağım hayatım bitmiş gibi daha bile isteye aynısını yapar mıyım
Dokuzkasimbebesi kanalize aynen öyle yok çekiyorum zaten bu devirde hem mental bedenen manevi maddi her türlü bittiiyon
kanalize berilberra bunu bir türlü anlayamadım biliyor musun dün yine kısa bir yolculuk yaptık ayakta gitti ya uykusu vardı gözünü asla yummadı 🤔😦
bussyy1710 Berfboz sen bensin bacım. Ben de sağarak veriyorum bide alerji diyetindeyim mamayı zorla içiriyorum uyursa anca öyle besleniyor Allahım nolur uyanmasın diye diye. Ek gıda nasıl olacak çok merak içindeyim ya
Marsila askbebegimmbenim Allah yardımcın olsun canım şu saat olmuş benim bebeğim de hala uyuyacak ama inan doğumda uyuz hastalığı bulaştı sonradan fark ettim konduramiyirdum hiç çünkü çok titiziz eşimle eşim benden titiz ama gel gör ki aptal hastane yüzünden mahvoldum 6 ay oldu hala geçecek Allah’ın belası hastalık beterin beteri var inan bana keşke dedim koliklik devam etseydi de uyuz olmasaydım sabahlara kadar uyuyamadigim çok oluyordu kızımdan ötürü artık kızım uyusa da ben uyku uyuyamaz haldeyim
gulcemom20 kanalize gerçekten artık hayatımız böyle. Bazen çok seviyorum allahım içime sokasım geliyor ama bazen sürekli mız mız dışarı çıkarsın anlamazsın, misafir gelir anlamazsın, yemek yemekten anlamazsın. Büyüse de bu durum hala böyle.
kanalize gulcemom20 aynen yani ne yapacağız böyle bilmiyorum, dışarıdan nefret ediyor bebek arabasını sevmiyor normal arabada herkes sakinleşir biz ayakta gidiyoruz misafiride sevmiyor resmen 5 aydır ben yaşamıyor gibiyim bundan sonra hep keşkelerle mi geçireceğim