Eşim 5 yarım yaptı bana 5 ay önce. Şimdi yine yarım yapicam diyor ben çeyrek al dedim daha mantıklı yatırım amaçlı en azinda çeyrek bozmak daha iyi çok şükür eşim calisiyor. Kötü zamanlarimiz olmaz inşallah çeyrek bozmak daha mantıklı bence tabi gramda ama ben 5i bir yerdeyi özel gunlerde takıyorum gram olmaz die.