KahveliVera Kızlar şimdi yarın yarım altın almayı düşünüyoruz ama diyorum ki iki çeyrek alsak mı daha kârlı oluruz yoksa bir yarım mı alalım siz olsanız ne yapardınız
nehirsude0 KahveliVera ay ben bugün aldım eşim hediye parası verdi keşke 2 gün önce alsaydim 3900 olmuş çok şaşırdım geçen ay 3400 dü😒
Bibebek_ Belcim30 gramın satışı var ama geri alımı yok haberin olsun. Kuyumcu sana satar ama sen ona geri satamıyorsun.
Biz4kisiyizkardes nehirsude0 biz bugün 4150 aldık ya birde kayınbabamın arkadaşı aldığımız adam şok oldum şuan aldığınız fiyatı görünce
nescafebagimlisi 2 tane çeyrek al hem gözüne çok gelir 😂 Hem sıkışır edersin bozdurmak zorunda kalırsın bir tanesi yeterse diğeri telef olmaz
Yineben KahveliVera eşim iki hafta önce bir yarım onu koluma taktım 7 bin Küsürü bilmiyorum ama 3 tane çeyrek almıştı bin 400 mü ne almıştı. Şimdi diyorki keşke araba parasını altın yapsaydık 😁😁😁😁