nehirsude0 taa evet bileklikle 4050 verdim 150 bileklik öyle dedi malesef kadınlar gununu fırsat bildiler yukselttiler
Meri-Mel KahveliVera Çeyrek günümüz var mecburen alıyorum fakat çeyrek hiç kazançlı değil diye düşünüyorum 🙂
SeverusSnape Hanımlar selam, güncel kuyumcu fiyatları hakkında bilgisi olan var mı? Gram ve çeyrek için. İnternette 2700den satışda gram.🥲
Winnithepooh Bibebek_ yarım gramlar yazdan beri üretilmiyor ama alım satım yapılıyor kuyumcularda özellikle sormuştum elimde yarım gram veya 0.25 gram olursa çöp mu olur diye asla çamura girse bile altın değerini kaybetmez demişti yanlış biliyorsunuz 😇 her zaman alır kuyumcu emin olun
Belcim30 Bibebek_ yok canım öyle bir sey ben sürekli alım satım yaparım yatırım için onu kullanıyorum diyeyim sana.. Geçen gün araba için para biriktiriyoruz neyse sattım gramlarımı karına sonra anlaşamadık araba sahibiyle 3 gün sonra gittim yine aldım şimdi yine kardayım yani şöyle diyeyim sana gram çok hareketlendi bu aralar ben 1 hafta da 7 bin kar ettim 🤷♀️