Benim de 3 ay oldu hatta 3,5 olmak üzere
Dikis yerinin sag tarafinda his yok. Solda var. İlk dogumda komple his yoktu dikiş hizasında
Bi de içten bi yer var yürürken acıyor batıyor. İlk sezaryende hic yasamadim böyle bisey
Sadece hep ayni yer acıyor. Ben gibi olan var mı ki?