alebusbus_ çabuk iyileşen sezaryenlerden olmama rağmen normal doğum diyorum 🥹 yani o doğum sürecindeki his var ya tarifsiz,harika bir duygu.. epidural normal doğum yaptım ben okadar güzeldi ki oğlumun çıkışı falan hepsini hissettim ben. Sancı felaketti ama beynim resetlendi sanki felaket olduğunu bilsemde hatırlamıyorum😅 benim açılmam doğumum falan hızlı olmuştu bir de oğlum kilolu doğmasına rağmen 3 dikişim vardı sadece. Doğum sonrası 7-8 ayda 30 kilo bir anda verdim farkına bile varmadım, sanki sezaryende kilo verimi öyle olmuyorgibi veremiyorum 😅. Sezaryen sonrası hızlı iyileştim ama o ilk eve geldiğim gün boynumdaki ağrıyı unutamıyorum ben böyle bir ağrı yaşamadım ömrümde, sezaryen uyuşturmaya bağlı ağrıdır dedi dr ama bence üşüttüm hastanede önlükle,üstüne de o eklendi. O ağrı yüzünden bebeğimi emzirmek istemedim okadar kötüydü psikolojim bozuldu resmen o ara. Sonradan fizyoterapist masajı ve kremle geçti çok şükür düzeldim🙏 ama sezaryen yerim çabuk iyileşti ben eyvah 1 ay yatarım diyordum