tuqceeeee 6 aylikti nöbet geçirdiğinde 24 saat içinde 3 kez geçirdi. 2 si bayılma şeklindeydi gece uyuduğu yerde birden nefesi kesildi hıhh hıhh sesine uyandım hemen kucağıma aldım bayıldı ama ben kalpten gittim öldü sandım hemen acile gittik kendine gelmişti ama boş boş etrafa bakıyordu.2si acilde oldu yine aynı şekilde, sonra yatış verildi gece yine aynı saatte bu kez gözünü bir yere odakladi kendi taş gibi oldu o anı videoya cekebildim zaten hemşire doktor vs geldi. Egg ile tanısı kondu ilaç kullanıyoruz Allahima bin şükür tekrar nöbet geçirmedi