tuqceeeee Mihraaa89 temiz çıktı bi sorun yok dedi doktor arada yapıyo hala sanırım oyun olarak yapıyo, sizde başka bi belirti varmı? İnşallah bi skntı yoktur sizdede 🤲🏼❤️
Mihraaa89 tuqceeeee hayır başka belirti yok ama gün içinde 2-3 kes yaptığı oluyor video kaydını hala alamadım maalesef çünkü saniyelik yapıyor 🥺
Minigim38 Yasemin158 dün gittik kontrole geçen çektirdigimiz egg de tekrarlamış farklı ilaca başladık 😪😪tam kurtulduk diye seviniyordum 😔😔 ondan önce çekilen 2 egg normaldi bu kez neden böyle oldu anlayamadım
Minigim38 Yasemin158 bilmiyorum ki bizim önceki kullandığımız ilaç en düşük dozmuş artık etki etmemiş olabilirmiş şimdiki ilaca bugün başlayacağım daha iyiymiş bu inşallah tamamen kurtuluruz 🤲🤲
tuqceeeee Mihraaa89 almaya çalış bi çocuk nöroloğuna göster her ihtimale karşı için rahat etmicekse ama bize oyun yapabileceğinide söylemişti dediğim gibi başka hiç bi belirti yok inşallah seninkide öyledir sıkma canını ❤️🤲🏼
Irmakbaskurt tubiiik_ bu yazdıklarınızın aynısını kızım yaşadı bugün daha bir sonuç alamadık epilepsi değilse neden nöbet geçiyordu kız kardeşinizin çocuğu
tubiiik_ Irmakbaskurt doktorlar sıcak havalaradan kaynaklanıyor demiş cogunlukla yaz aylarında nöbeti oluyordu kışın nöbet geçirmiyordu çok şükür ilaclardan sonra nöbeti durdu bu yaz mevsimindede gözlemlicekler ona göre ilac bırakacaklar
Irmakbaskurt tubiiik_ Allah şifa versin benim kızım havale gizli ateşten öyle olmuş Allahım bir daha göstermesin ne bize ne başkasına çok zor
_zeynep Ebrk nasıl yapıyordu bilgilendirirmisiniz 2 yaşında oğlum gözlerini daldırıp el kol hareketler yapıyor eeg vs herşeyi normal ama doktor video izleyince nöbet diyor epilepsi ilacı verdi henüz başlamadık
_zeynep Minigim38 ilacı 2 yıl kullanım zorunluluğu var diye biliyordum duruma göre doktor bıraktırabiliyormu
Minigim38 _zeynep egg leri hep temiz çıkıyordu son egg de biraz bozukluk çıktı devam edeceğiz birkaç ay daha. Evet hersey normal gidiyorsa gelişimde falan sıkıntı yoksa, nöbet geçirmiyorsa, egg- mr temizse kesiliyor
_zeynep Minigim38 benim oğlumun eeg si normal sadece dalıp el kol hareketleri yapıyor bacaklarını oynatıyor doktorda epilepsi diyor ilaç kullanımına başlamadım henüz açıkcası biraz korkuyorum
Minigim38 _zeynep neden korkuyorsunuz ve ilaç kullanmadıniz ki bebeklik çağında olanlar 4 yaşına kadar geçiyormuş doktorunuz ilaç yazdıysa kullanın epilepsi ilerlerse daha kötü olur
_zeynep Minigim38 açıkcası eeg si normal çıktığı için epilepsi tanısı neye dayanarak koyuluyor onu anlamış değilim oyüzden vede ilaç için çok huysuzluk yapıyor kilo değişimi oluyor yada bir çok etksi olıyor diye bahsetti kullanan kişiler