tuqceeeee benım kız kardeşimin kızı epilepsi degıldi ama hep nöbet gecıyordu gözde kayma titreme bi yere sabit bakma gibi nöbet gecıyordu kardeşim kızını hemen yan yatırıyordu o sırda ambulansı arıyordu ordakı doktorla konusuyordu bu arada videoda cekıyordu ambulans gelene kadar yanı 2 dakıka sonra kızı kendıne geliyordu 1, 5 yıldır ilaç kullanıyor o ilaç sayesınde nöbeti durdu