Sulttt kızım 16 aylıkken emekledi 22 aylık yürümeye başladı şimdi bir dakika bile yerinde durmuyor bütün yastiklari yere yanyana koyuyor koltuğun üzerine çıkıp kendini yastıkların üzerine atıyor iki buçuk yaşında yedi ay önce yürüdü kalemligini alıyor sandalyelerin üzerine tırmanıp masaya çıkıyor duvarları çiziyor 🤦🏻♀️bende niye yürümuyor diye o kadar gözyaşı döktüm gitmedigim yer kalmadı hiç bişey çıkmadı özellikle dışarda parklar da bi koşuyor yetişemiyorum bi sorun yoksa yürüyecek merak etmeyin