Sulttt Kızlar kızım 10 ay 24 günlük nerdeyse 11 aylık olacak emeklemiyor tutunup kalkmıyor ama elimizden tutup kalkıp destekli yürüyor doktora götürmeli miyim instagramda takip ettiğim bir doktor kas güçlüğü zayıflığı olabilir demiş emeklemeyen tutunup kalkmayan bebekler için lütfen yardımcı olur musunuz
Htc4504 Sulttt benim oğlum 11. Ayın sonu 12 . Ayın başı gibi yürüdü asla emeklemiyordu elinden tutunca yürüyordu yani birden bire yürüdü evham yapmayın günü gelince birden yapıyorlar zaten
gozbebegi Sulttt kızım hiç emeklemedi hiç sürünmedi de yerde otururdu öyle kalırdı yerden bile kalkamazdı nereye koysam dururdu Yerden kalkmayı bilmeden yürümeyi öğrendi 13aylıkken yürüdü sonra oturduğu yerden kalkmayı öğrendi
SeverusSnape Sulttt arkadaşımın kızı hiç emeklemeden yürüdü. Destekli bile olsa adım atıyorsa, yakında tutunup kalkar, sıralar ve yürümeye başlar diye düşünüyorum. Yine de çok kafanıza takılıyorsa, endişenizi doktor ile paylaşabilirsiniz.
eylullll3 Merhaba Benım kızım 5 bucuk aylıkken emekleme pozisyonun da durdu 6 ay 10 gunluk gerı gerı emeklıyor.arkadasımın kızı da aynı ama emeklemıyor hatta yenı yenı sesler cıkarmaya basladı her bebek aynı olmuyor ama sız yınede tedbır amaclı goturun ıstersenız
Sulttt eylullll3 ben daha çok tutunup kalkmamasına takıldım yüzüstü kıyamadım pek yatırmamıştım açıkçası
Badeninannesi1 Emeklemeden yürüyen bebeklerde var ama yine de bi doktora sorun isterseniz siz Ben mesela emeklemeden yürmüsüm 10 aylıkken ama kızım 4-5 ay emekledi yürüteç kullanmışlar bende mesela
Melek1616 gozbebegi Şuan tam olarak benim oğlumda öyle bugün 10 aylık olduk sadece oturuyor yüzüstü sevmiyor ama ellerinden tutuğumuz zaman odaları geziyoruz kendi bi yere tutununca 3 adım atıyor
Sulttt kizannesi06 bunu duyduğuma gerçekten çok sevindim evham mı yapıyorum bilmiyorum ama korkuyor insan işte
hatice011 Benim kızım da 12 ay 10 günlük emekleme pozisyonu alıyor fakat geri düşürüyor kendini ama çok güzel sürünüyor komondo gibi gitmek istediği her yere sürünerek gidiyor ayrıca yürüme de yok bizde koltukla tutununca max 10 sanıye sonra yerde bende üzgünüm ayrımda 32 haftalık doğdu bunu da belirtmek isterim her çocuk farklı maalesef
MnkKrtl Sulttt emeklemeden yürüyen bebek duymuştum 18 aya kadar yürümemesi de normal diyo bazı doktorlar benim oğlumda geç emekledi 11 aylıkken yürüdü biz biraz zorladık emeklesin diye yani yüz üstü yatırdık kendi kendine zorladı işte ayaklarının altına ellerimizi koyduk destek alıp emeklemeye çalışsın falan diye zorladıktan kastık o. isterseniz bi doktora götürüp sorun yine içinizde rahat eder hem
Historyteacher Sulttt emeklemek gelişim basamağı değil benimki de 10 aylık emeklemiyordu yeni başladı aynı anda doğum yaptığım arkadaşımın oğlu 7 aylıkken emekledi her çocuk bir değil
Melek1616 Sulttt bende yüzüstü yatırmamışım 5.aya kadar ellerinden tutunca kalkıyor koltukta duruyor ilk defa bugün tutunarak 3 adım attı elektrikli beşik var tekerlekli onu ittirdi beşik gidince oğlumda 3 adım attı
kizannesi06 Sulttt aman analık delilik herkese herşeyi takma deriz ama her anne bebeğinin herseyini takar halbuki her çocuk farklıdır her insan gibi huyu suyu hareketleri keşke biraz az takıntılı olsak