Sulttt içiniz rahat etsin diye götürün tabi ama her bebek kendine özeldir.Bazı bebekler emeklemeden,tutunup kalmadan direkt yürür ( kuzenimin ki gibi) benimki 6 aylık geri geri emeklemeye başladı.Sonra.ileri gitmeye ve tutunup kalmaya,koltuklara tutunarak dolanmaya devam etti ama tam 1 yaşında yürüdü.Bu arada kuzenimin ki ile aynı yaştalar ve aynı anda yürümüş oldular.O da çok üzülüyordu ama korkulacak birşey olmadı.Doktorumuz da bu şekilde söyledi bize.