Edo_yekta12 Söylediklerinize katılmakla beraber bebeğimin gazsız bir bebek olması beni bu ara en mutlu edecek şey olabilirdi. Bide oturduğumuz evden ve mahalleden taşınmak herhalde mutluluğumu kat kat arttırır 😂 Evimiz şükür kendi evimiz ama nedense ısınamadım önceden kaygana oturduğu için. Bakalım kısmet, inşallah ilerde kendi istediğim gibi bir daire veya bahçe katına sahip olabiliriz 🙏