Edo_yekta12 aslında kalmıyor değil, bende böyle düşünürdüm ilk zamanlarımızda. Sonra bir yerde okuduğum bir yazı düşüncelerimi değişirdi. Aklımda kalanlarla
Evlenmeden önce çok sık görüşülen ilişkide olsa gün sonunda herkes evine döner, özel alanına, makyajını çıkarır pijamasını çeker telefonu eline alır yayılır😂sorumluluk daha az iki taraf içinde ev kirası faturası cart curt olmuyor yani. İnanın aslında değişen biz olmuyoruz, ama kendimize hayatı zorlaştırıyoruz. Çünkü doğumdan ölüme isteklerimiz asla bitmiyor bitmeyecekte zaten. Önemli olan bulunduğumuz durumun tadını çıkarmak o andan yine mutlu olmayı bilmek, ben kendimi çok eleştirerek çıktım o konumdan ve süreklide eşimle konuşurdum sevgin ilgin azaldı tamam maddiyat olmasa bile ufak tefek jestler evde küçük süprizler yapabilirz diye. Sonra bundanda vazgeçtim, biraz monotonlaşıyor evet çünkü aynı evin içinde birbirimize alışmış oluyoruz. Yani canlı ilişki aynı evde ancak sosyalleşilirse sohbet muhabbet güzelse, hayatı seviyorsan sağlığın yerindeyse ve sürekli şükür halindeysen mümkün oluyor