Merhaba benimde bebeğimin kordon dolanması sebebi ile sezeryana girdim ve solunum sıkıntısı olustugu için 1 hafta küvözde kaldı korkmayın orda cok iyi bakıyorlar zor bir süreç ama geçiyor bu sürede bol bol dinlenin yaralarınız iyileşsin sütünüzü bol bol sağıp gönderin onun şuan sütünüze ihtiyacı var sakın korkmayın hemen iyileşip gelecektir orda olması suan onun için en iyisi geçmiş olsun 🙏