Edaemralp umarım tez zamanda sağlığına kavuşur benim yavrum tam 1 ay kaldı yoğunbakımda hergün ziyaret saatinde mutlaka bir yavruya fenalaştığı için müdahale yapılıyordu ve buna istinaden aileleri içeri almıyorlardı kapıda bekleyen tüm aileler eli kulağında acaba hangimizin yavrusuna bişey oldu diye gözyaşlarımız kurumuyordu hem kendi canına bişey olmadığı için bir oh çekiyorduk diğer taraftan başkasının kuzusuna üzülüyorduk Allahım ne düşürsün nede yokluğunu göstersin oraların. Benim hamileliğim 35.haftadan sonra sıkıntıya girdi bebeğimin hareketlerini hissetmedim hemen nöbetçi doktor bulduk beni apar topar ameliyata aldılar 36hafta 5 günlükken doğumdan sonra bebeğim anne karnında strese girmiş ve kakasını yemişti doğduğunda solunumu durmuştu ve doğumdan sonra eşime sizin cocuk gidici demişler düşünebiliyormusunuz.. doğum yaptığım hastanenin y.bakım servisi doluydu hiç bir hastane kabul etmedi biri dışında sonra o hastanenin y.bakm servisine kaldırıldı akciğerinde tansiyon oluştu kalp yetmezliği teşhisi konuldu yatırıldığı gün nöbet geçirdi ve hipoksi doğdu yani her tarafı,ödemli, bu su kalbine ve beynine baskı yaptı şu an hala ventriküllerinde fazla sıvıdan dolayı genişleme var takipteyiz anemisi vardı bundan dolayı kan taksiyesi yapıldı tam 14 gün 2 tane solunum cihazına bağlı yaşadı tek başına solunum yapamıyordu kanında enfeksiyon vardı en riskli 3 bebek arasındaydı serviste ve hiç umut edilicek şekilde konuşulmuyordu hep stabil.. Peki sonuç mu evladım yanımda ve sağlıklı Allah'ıma binlerce kez hamd olsun ama öyle acıydıki doğumdan sonra herkes yavrusunu kucakladı bense 3 gün boş beşiğe baktım benim odam bomboştu gece başka bebeklerin ağlama seslerini dinledim hep ama Allah öyle büyük Allahki asla unutamam o günleri ama şimdi yavrum gülüşleriyle sarıyor acılarımı