Normal Doğum diye hastanenin diretmesi sonucu son Anda bebeğim sıkıntıya girdiğinde acilen genel sezaryene alındım. Bebeğim anne karnında yüksek ihtimalle suyu patladıktan sonra kanında enfeksiyon çıktı. Öğürüyor emmiyor. Mamayı bile direk yürüyor emme yok . Beni çıkarıyorlar çocuğum burda. Dua edin nolur 1 hafta kalır dediler