Rabiapnr UmitBusraAysima ben de bir iki kere yapmıştım ama genelde biraz çekip aspiratörle cekiyordum dün gece uyandıkça emmek için ki genelde emmek için değil tıkandığı için uyandı huzurlu uyuyamadı bu işlemi yaptım bir gece bir de sabaha karşı baya ise yaradı evet huzursuzlastı ama rahat uyudu biraz daha şükür bu gece daha iyi Diger aralarda da sürekli serum fizyolojikle yıkıyırum ama en etkili çözüm olarak bunu bulduk
Minnooss UmitBusraAysima şimdi demedim diğer taraftan hiç çıkmadı 😣 siz küçük şırıngayla mı 2 ml yapıyorsunuz büyük şırınga mı
UmitBusraAysima Minnooss küçük şırıngayla yapıyorum ve kafasını öne doğru eğiyoruz o şekilde hemen diğer burnundan akıyor zaten😊 küçük şırıngadaki serumun hepsini kullanıyorum🥰
Rabiapnr Nghn yan yatırmaktan çok eğmek gerekiyor elleriyle tutup birsey yapmasın diye ben ellerini tutup eğdim dudaklarımla da başını destekledim ki aniden geriye atmasın Kucağındaydı bu arada diye eşimde uyguladı zaten açarak Diger burundan çıkıyor
Rabiapnr Aysgleymn çok küçük bebeklere bile yapıyorlar ben hamileyken videolarda izlemiştim de şimdi yalan olmasın gene de bir araştır
Rabiapnr Kuzeyimmmm öyle yapıyoruz evet bir yerden sonra elden birsey gelmiyor bir de Doğu görevindeyiz bir ilçede buradaki acile güvenilmiyor merkeze gitsek 1saat ki geceleri zaten tehlikeli ama zaten mecbur kalınacaksa gidilecek elimden geldiğince o evreye gelmesin diye uğraşıyorum bende teşekkür ederim tavsiyeleriniz için
Laayla Rabiapnr hava makinesi ile veriliyorum ben bu ilaçları acile giderseniz yardımcı olurlar ihmal etmeyin
Rabiapnr Nghn Aysgleymn https://www.instagram.com/p/B2o3yG6HySu/?igshid=1iux9kbz4w4tc ben bunu uyguladım en son ki baya etkisini gördüm https://www.instagram.com/p/BmffESCHGgt/?igshid=pa3cona5eynt Bu şekilde de uygulanabiliyor küçük bebeklerde dahil 😊
Nghn Rabiapnr teşekkürler, şu ilk attığınız yöntemi geçen bi doktor da paylaştı, yorumlarda kulaklara zarar verilebilir yazanlar olmuş ondan korktum ben de 🤷♀️ doktor da güvenle yapabilirsiniz diye paylaşmıştı.
Dorugum Rabiapnr benim bebegimde bronsit zatureden 10 gun yogun bakimda yatti snrsinda da surekli tekrarladi q5 gun once yine geip oldu ve ilaclar birince cigeelerine indirdi nefes alamiodu kasaptan kuyruk yagi aldim erittim kucuk bir kavanoza doldurdum oda sicakligina gelince kremsi bi kivamda oldu bi gun gogsune bi gun sirtina surup uatume mendil kapattim ilk 3 gun surekli balgamini kusarak ve kakaaiyla cikartti 5ci gun tekrar dr a goturdum ilaclari bitti mi dedi (cigerlerine indirince yine hava ve antibiotik vermisti)kullanmadim dedim ve bu kuru annattim 10 gune tamamla cigerleri mis gibi olmus dedi bu kuru 4 8 10 14 gun uygulayabilioruz hastaligin seyrine gore ve bu donemde bebegi yikamioruz suan Rabbime sukur ne balgami kaldi nede hastaligi
Rabiapnr Dorugum ilk defa duydum böyle birdeyim geçmiş olsun size de çok çok biraz daha iyiyiz şükür rahat uyuyor en azından sorun yok gibi olursa uygulamaya çalışırım bu yöntemi çok çok teşekkür ederim bu arada ne kadarlıktı çocuğunuz
Nureylul Rabiapnr bizi acile yatırdılar aynı sebeple geldik bugün bronşit dayanamıyorum içimden çığlık çığlığa ağlamak geliyor canım bebeğim
Rabiapnr Nureylul çok çok geçmiş olsun canım güçlü dur şükür atlatılmayacak şeyler değil allahım daha büyük dertler vermesin iyi yönlerinden bakmaya çalış evde aman söyle mi aman böyle mi diyeceğine emin ellerde gözetim altındasınız geçmiş olsun tekrar haberdar et bizi de geçen ben de acile gidince insan kötü oluyor da işte iyi geliyor ya içine su serpiliyor
Rabiapnr Dorugum anladım yukarda da arkadaş başka birsey yazmış faydasını görmek bir annenin bunu yazması çok güzel işte ben böyle seyleri uygularken çok korkuyorum besin alerjimiz var maalesef bizim öyle olunca çok düşünüyorum birsey olur mu diye teninde bile birsey değse hemen kabarıyor o korkutuyor beni de
Dorugum Rabiapnr bizimde alerjimiz var dr hic bi sikinti yaratmaz kullanilabilir dedi bize bizde bisey yapmadi allaha sukur
Ejderhahavva Rabiapnr okyanus suyu kullandım 3 4 gündür bi burun tıkanıklığı var benim oğlumda da biraz faydası oldu burnuna sıkıyorum anında sümüğü aşağı iniyor siliyorum etkisi oldu sanirim
Rabiapnr Ejderhahavva etkisi olduysa ne mutlu bizimdoktorumuz önermedi maalesef öyle olunca ben de sadık kalmaya çalışıyorum serum fizyolojik de baya etki ediyor
jap Rabiapnr hasta olunca bizde öyleyiz canım enjektörü görünce yıkıyo ortalığı burnu kanadı bikaç defa korktum bende kafasını çekiştirip durduğundan zedeledim sanırım ucuyla
Rabiapnr jap oy ya kıyamam öyle önceden çok severdi temizlerdim gülücükler atardı yavrum yok şimdi tahammülü bile yok tek başıma zaten yapamıyorum artık eşimle hallediyoruz hele aspiratörü hiç kullandırmak istemiyor
Ejderhahavva Rabiapnr faydası söyle ben serum fizyoloji kullanmadım da okyanus suyunun etkisi şöyle burnuna sıkınca sümüğü hemen aşağı iniyor size iyi gelen de serum fizyoloji ise devam edin tabi geçer insallah
Gamzee88 Gamzee88 ben ilaçlara cok güvenmediğim için böyle bi yola başvurmuştum 🙈şükür alerji fln olmadı😅cok geçmiş olsun,allah şifalar versin inşh ❤️