Rabiapnr benim oglumda da öksürük ve balgam sorunu olmuştu ,dr götürdük bişisi yok dedi,burun spreyi kullanıyorum ben sürekli,hergün sıkıyorm dedim,devam et onun dışında bişi gerekmez dedi,biizi eve yolladı,bende kendimce şöyle bişii yaptım🙈küçük tencereyle ocağa su koydum,içine az deniz tuzu,az karabiber,nane limon şıktım ve kabuğunu içine attım,bi iki kaynayınca oğlumu onun buharına tuttum,altını kısarak yaptım yüzünü yakmamak İçin ,10 saniye tuttum cektim ,bi kaç kere yaptım bunu,suyu sonra uyuturken odasına koydum orda da solusun dedim hemde odayı ferahlatır die düşündüm,günde 3/4 kere yapmaya çalıştım ,10ar 20 şer saniye ne kadar ki yaparsam iyidir dedim,burnundan boşalmaya başladı sonra balgamı.ne kadar doğru bişi yaptım bilmiyorm ama zararını görmedim ,isterseniz sizde deneyin ama dikkat edin ocağa fln ❤️