seymaozy bizde norolojı takıplıydık geç falan kalmış degıl bence doktorunuz biraz acelecı sanırım normal bır bebekte de zaten oturma süres 8-8,5 aydır evet prematurelerde bıraz kas zayıflıgı olabılıyor ama bence çoook geç kaldı diye sizi endıselendırmesıne gerek yok. Tetkıklerı tabıkı yaptırın orası ayrı ama ıcınız rahat olsun elbet herseyı zamanla yapacaktır. 8. Aya kadar hiç hareket yoktu bi anda yaptı hepsini peş peşe kendınızı de bebeği de uzmeyın ♥️ norolojık olarak bir sorun var mı bnce önemlı olan o olsa bu aya kdr mutlaka tespıtı yapılırdı dıye dusunuyorum cunku ılk gunden berı takıplı oluyor prematureler. Boy kılo olarak cok gerıde mesela bebegım ama yapıcak bısey yok saglık olsın