Susu18 oğlum 4 ay 13 günlük 2 aydır aramızda yatırıyoruz çokta memnunuz hepimiz bu durumdan. Onun o minicik eline dokunup uyumak gibisi yok 😍🙏🏻 İlk 2 ay yatagında yatırdım bi gece üstünü sürekli açtı ve grip oldu öyle başladı bizim bu durumumuz 😊 Diken üstünde yatıyoruz gık dese babasıda bende uyanıyoruz ama inanın 2 aydır sol tarafıma yatıyorum sırtımı bile dönemiyorum ona 🥰