Susu18 38 günlük oğluşum, reflü yatağında yanımda yatırıyorum. Beşik de var odada ama bu şekilde daha huzurlu uyuyor onu farkettim. Bence bebekten bebeğe farkeden bi durum bu, ona göre yorumlamak lazım🤷🏼♀️ Ama oğlum istediği sürece bizle beraber yatacak kucağa, sıcağa , temasa ihtiyacı var uzun bir süre daha diye düşünüyorum ben🙋🏼