Susu18 benim oğlum da yanımızda yatıyor eşim de yanımızda rahat uyuyamıyoruz ama bu sürekli değil tabi benim uyuşukluğum biraz yorgun olduğum için üşeniyorum kalkıp yerine koymaya bazı zamanlar koyuyorum yatağına gayet rahat yatıyor yorgun olduğum zaman yanıma alıyorum ağladı anda göğsümü tıkıyorum ağzına susuyor 😂😂aslında benim görüşüm çocuklar bize ayak uyduruyor bahanelerin arkasına sığınıyoruz yatağına yatırdığım zaman çok da güzel uyuyor