fizikcianne çocukluk döneminde çocuklar idrarını yaptıktan sonra peçeteyle sadece kurularlar. Bu durumda yine pişik olması lazımdı dediğinize göre. Suyla yıkanmadı sürece idrar teninde kalır. Bebekken ıslak mendille silinebilir tabii ki ama pişik oluşturmaz silmeseniz bile. Kaldı ki çoğu bebek ve çocukların idrardan sonra suyla veya ıslak mendille silinmediğini biliyoruz. Anlatmak istediğim idrarda enfeksiyon oluşturacak bakteri yoktur. Eger varsa bu hastalıktan ileri geliyor tedavi gerektirir. Fikrinize saygı duyuyorum idrardan sonra silinebilir tabii ki daha iyidir hem de bu kadar sert olmanıza anlam veremedim 😊
Sadece çişli bez uzun süre kalırsa tahriş edip pişik yapabilir. Bu farklı bir şeydir