refresher bende kimya mühendisiyim ve genetik laboratuvarda da çalıştım. İcinde üre ürik asit ve daha fazla bileşenin bulunduğu bir dışkılamayi acikcasi kendi capimda steril bulamıyorum her vücudun kendi pHi var ve cikan urik asit her bebege aynı muameleyi yapmaz diye düşünüyorm. Ve steril demek temiz oldugu anlami taşır. Fakat dinen idrar necis olduğu icin ben kendi mantigimla steril olarak kabul edemiyorum. Steril demek icin çıkan yerde hic bir sekilde hastalik hastalanma gibi bir durumun soz konusu olmaması gerek. Ama vücudun denge durumuna gore pH donem dönem değişir. bu değişim düşünülürse gözüm kapalı steril demek bana doğru gelmiyor. Tabi herkesin kendi dogrusu kendisini ilgilendirir. Herkes kendi penceresinden baktığını görür sonuçta 😊 bu benim şahsi düşüncem. Bazi saçma insanlar direk kaaaynaaak diye çemkrmeye cok musaitte. Lafim size değil lütfen yanlış anlamayın 😊