ikikereanne_ Ben yıkıyorum cunki çok hassas kızımın vücudu benim de öyle .. Yikadiktan sonra ıslak kalmaması gerek , silerken de öyle cunki hemen pişik oluyor . Bana göre yıkanmayi cunki silinmesi hijyenik gelmiyor bana . Dışarıya çıktığım zaman da değiştirip bezini öyle cikiyorum + kaka saatlerimizde belli sıkıntı yaşamadık hiç.