İdrar normalde steril bir su eğer içinde bakteri varsa hastalanıyoruz tahlillerde o a bakarlar. Çok ağır pişik sorununu ( hiç ıslak mendil kullanmadım sadece su pamuk ve kantaron yağı) en son bu şekilde ( idrar sonrası silmedim kakasını da bol su ile yıkadım) çözdük bir süre. Pişik geçtikten sonra tekrar pamuk ve su kullanmaya devam ettim. Doktor karşımızdaki nasıl kendi bilgimizle bir tutabiliriz ben şaşırdım yorumlara.