Mommmyyyyyyyyy benim esim apple teknisyrni oda şuan 14 pro max kullanıyor ama patlama olayını bizde duyduk esim söylemisti 13 den sonrasında hepsinde olmasada oluyormuş o yüzden şarjdayken dikkat etmek lazım . Mesela şarjdayken oynamamak gibi, yan sanayi şarj aleti kullanmamak gibi vs yani biraz da cihaz şans işi