Mommmyyyyyyyyy şarj konusunda aşırı hassas davranıyor pil sağlığını korumak için %80 olunca alıyor şarjdan oyun vs oynamaz video izleyecekse diğer telefonundan izliyor yani kısacası sadece sosyal medya ve arama için kullanıyor diyebilirim ona rağmen 3 defa şarja takıyor kaynım da 13 pro max kullanıyor o da aynı şekilde şarjdan çok şikayetçi kamera için diyorsanız s23 ün kamerası 13 den çok daha iyi bizzat karşılaştırıp gördüm yani şarjıda öyle kolay kolay bitmiyor eşim gece takıyor %80 de alıyor ki çok fazla telefonla uğraşan birisi olmasına rağmen akşam eve geldiğinde daha %45 falan oluyor