Kelebekakkor99 Mommmyyyyyyyyy Bi yakınım kullaniyordu şarja taktı ve telefon patladı Bi süre sonra neyseki evdeydi evde sıkıntı olmadan halletti hemen
ddenzege Mommmyyyyyyyyy ben kullanıyorum . Samsung’dan geçtiğim için pişmanm .samsung daha rahat ve kullanışlıydı.tek tesellım kamera . Baya iyi çekiyor . Acaba samsung da bu kadar iyi çeken varımıdr varsa direk geçicem:)
helloobitchs Mommmyyyyyyyyy 13 kullanıyorum imkanın varsa bir üstünü al memnunum ama sıkıldım çok çabuk
Mommmyyyyyyyyy Kelebekakkor99 öyle mi aaa neden acaba ? 11 den 13 e geçme fikrim var benim de merak ettim
Kelebekakkor99 Mommmyyyyyyyyy sebebi bilemiyorum tesisatta sorun yoktu takmış taktıktan Bi süre sonra patlamış
Gakkoyenge Mommmyyyyyyyyy 11den 13e geçtim ekranı daha güzel kamerası da daha hoş özellikle bir artısı yok başka he birde hızlı ahım şahım bir fark yok ama kamerası bence baya güzel
KahveliVera Kelebekakkor99 patlama durumu telefonlardan kaynaklı olmuyor o evdeki prizlerde topraklama yoksa orj. Adaptör elbetteki patlar benimde evimde topraklama priz yok bende orj. Ama başka markanın adaptörünü kullanıyorum telefonlarla alakalı değil isterse iphone 6-7-8 olsun hiç fark etmez
Mommmyyyyyyyyy Nacafa sanırım orijinal şarj aleti kullanmak gerekiyor. Şuan ki telefonumda ki orijinal bir sorunla karşılaşmadım hiç. Araştırdım gayet iyi telefon bir de kullananlara sormak istedim
Allahkahretmesin1 ddenzege a54 kullanıyorum kamerası baya iyi iphone 13 ile karşılaştırdığımda hemen hemen aynı ama daha iyisi olsun derseniz eşim s23 kullanıyor efsane kamerası var
LadyGaddar ddenzege slm ben samsung A73 kullanıyorum i phone 11 ile aynı fiyat ,muhteşem Bi tlfon çok memnunum ,ıphone 11 kullanmış biri olarak söylüyorum samsung kamerası ıphone u sollar net👍
Nacafa Mommmyyyyyyyyy oğlum kutudan çıkan kabloyu kemirdi imha etti idareten yan sanayi aldım işkence çekiyorum resmen ya🥲 inş patlamaz
ddenzege Mommmyyyyyyyyy o yüzden bende aldım .kamera ocın alcaksanız alın bence benı tek tatmın eden kamerası oldu baya güzel cekıyor
Mommmyyyyyyyyy kimbumadam yüksek gb alırım kullandığımda aynı şekilde yüksek 14 15 fiyatları oldukça yüksek o kadar para vermeye değer mi onu bilmiyorum
kimbumadam Mommmyyyyyyyyy Yok canım bende 13 var eşimde 14 ve 15 inan farka değecek özellik yok İmkanın varsa al tabi ama 13 256 mı 14 128 mi dersen kesinlikle 13 derim
ekc Mommmyyyyyyyyy Ben 12 kullanıyorum eşim 11 kullanıyordu. Artık arıza vermeye başladı ee tüm işide akşama kadar telefonla olunca mecbur yeniledik. 2 gün önce 15 aldık benim telefondan daha güzel sesi var ve kamerası . Kızına ninni açıyorum sesi bile daha akustik çıkıyor valla ben bayıldım imkanın varsa tavsiye ederim
Balyanak_19 Mommmyyyyyyyyy ben kullanıyorum 3 sene oldu gayet güzel çok memnunum hiç bir sıkıntı yaşamadım tavsiye ederim kamerası da çok iyi kaynımda da aynısı var o da çok memnun