[silindi] 1 yaşa kadar her şey mükemmeldi 😄 (gaz sancılı,gece zırt pırt uyanan,çok ağlayan ,sadece kucakta gezinerek rahatlayan bir bebeydi oğlum😄) benim için yürüme ve emeklemeye başlamasıyla her şey zorlaştı derken 2 yaş🫣🫣🫣😬😬😬😬😬😬 en çok zorlandigim oldu.