Newmomy [silindi] bana göre ilk 3 ay inanılmaz zordu, gaz - uyku düzensizlikleri bebeğe alışma süreci herşeyi ilk defa deneyimleme öğrenme, küçük olduğu için daha çok sakınma, 3. aydan sonra benim için çok daha güzel geçmeye başladı
Aksoylu24 [silindi] kesinlikle ilk 2 ay zorladı bizi. Hem alışma süreci hemde oğlumun gazı vardı ondan dolayı
Cigdem61 [silindi] 5 yaşında bir kızım 3 aylık bir oğlum var. En zoru 5 yaş gelmeyin 😀😀 Şala bi yana hepsi geçip gidiyo anlık yaşadığınız duygular zor geliyo ilk kızımda hiçbir şey geçmeyecek gibiydi şuanda da 5 yaş ergenliği bitmeyecek gibi geliyo ama görüyorum ki hepsi geçicek büyüyecekler.
[silindi] Cigdem61 evet zaten bu postun özeti sizin bu yazdığınız olmuş her dönemin zorlukları olacak beklentiye girmicez ama her dönemin de ayrı güzellikleri olacak 🥰
Justmm Rabbim sağlık versin daha kötü günler göstermesin inşallah gerisi bir şekilde geçiyor ama şu kadar söylüyorum 29 yıllık hayatımın en kötü anları ne derseniz yenidoğan zamanı derim ilk 2-3 ay hatta. Hastahane odası o günler giydiğim pijamalarım hatta annemin bir teneceresi var bana yemek yapardı onu bile görünce tüylerim diken diken oluyor
[silindi] Justmm bazı şeyler travma yaratıyor ablam da benim bebek eşyalarıma bakıp bakıp fenalık geçiriyor
dilekatesz [silindi] ilk üç ay biraz endişe verici oluyor 6 ay olunca kurtardı hadi diyoruz 😂 şu an 9 aylık olduk bir yürürse yandık modu
Lazerlimunafik [silindi] İlk 1 yaşa kadar çok kolay Sonrası biraz biraz zor gibi Asıl eğitimler başlıyor titizlikle odaklanma, sendromları vs derken biraz yorucu oluyor 🤭
Evaninanasi [silindi] 10.5-12.5 ay arası. Sürekli yürümek isterdi ama elimi tutmadan da yürüyemediği süreçti. 2 ay kadar sürekli evin içinde yürüdük resmen. Çok yoruluyordum. Bir de her diş çıkarmasından önceki 3-4 gün. Bunlar dışında iyiydik.