[silindi] doğuştan 1 yaşa kadar olan süre en zoruydu şu an 2 yaşında. Ilk üç ay aşırı gazlıydı gece gündüz uyumadım, artı her emziğini kusuyordu hep zayıftı , birinci vazifem ona kilo aldırmaktı 😀 ama ne yazık ki hiç kolay değildi çünkü reflüyü vardı artı beslenme reddi yaşıyordu, memeyi reddetti sonra sütümü sağdım hep sağarak verdim , bu yüzden ekstra zordu, sonra ek gıdaya geçti ve yine yemiyordu, tam yedi derken yine kusıyordu.. her anım seveceği yeni bir tarif denemekle geçiyordu ve sonuç yine olumsuz.. çok şükür 1 yaş sonrası herşey de iyi oldu