[silindi] Aslında her ay bir yandan kolaylaşıyor bir yandanda yeni zor yönleri çıkıyor. İlk ay lohusalık, gaz, uykusuzluk daha sonra ataklar, daha sonra diş, daha sonra emekleme derken kolay diyebileceğim bir zaman yok😂 şu an 10 aylık bence en güzeli ilk 5 aymış yiyip içip uyurdu veya oyun halısı, puset falan rahattı yani şimdi yerinde durmuyor asla ve çok sıkılıyor