Sadeturkkahvesi
Yok henüz almadım bayramda memlekete gideceğiz babaannesi kesin alırda ben dedesiden bekliyorum ama bu gidilse çok bekllerim gibi 3 ay evleenirnde kaldım oğlum 2 yaşına gircek hiç hasligini bayramligini görmedim doğum yaptım babada bişey takmadı torununada takmadı aslında bir beklenti ucersende olmam ama benim babam yok tek dedesi olduğu için insan ister istemez üzülüyor ve sanırım oğlum o dede duygusuni hiç bir zaman tadamiycak