bebitonunannesi_ Sadeturkkahvesi 21 aylık şu an.Bilemiyorum kararsızım,çok pahalı olmaması şartıyla mango dışında önerilere açığım
Tosbikkkk Dokuzkasimbebesi kıyafet çok tatlı ama aşırı büyük ayına uygun alsaydın keşke cnm sende annelerimiz gibi seneyede giysin diyeceksin galiba 🙈😁
Dokuzkasimbebesi Tosbikkkk 😂😂 yok çok beğendim seneye olursa giyer olmazsa yenisini alırım ama çok beğendim beden bu vardı
Sadeturkkahvesi bebitonunannesi_ https://ty.gl/pbhnhgce04 Beden burda bitmiş kendi sitesinden bak bide
Deletedmom_89 Sadeturkkahvesi kız zaten şık şeyleri alıyoruz giydiği 1-2 kere anca giyecek yer olmuyor sonrada küçülüyor podyuma mı çıkacak sanki hadi cnm dovum günü kıyafetleri candır hdkdnsm
Sadeturkkahvesi Deletedmom_89 bende oyüzden çok şık almadım tulum ve gömlek aldım normaldede giydiririm😅