Dokuzkasimbebesi tosbikannesi6 ya dimi bebeklere büyük şeyler daha güzel yakışıyor rahat kalıbi ben çok sevdim
oglumubeklerken Dokuzkasimbebesi bana biraz fazla büyük geldi tabi sizin fikriniz ben bu kadar büyük giydirmeyi sevmiyorum
Omeraslan Sadeturkkahvesi Geçen sene almıştım bunları bu yaz giyer. Yeni bir şey almazsam bunları giydiririm