NewMomm1 kendim içinde söyledim bunu çiçeğim 🥰
Seni anladım ben, mama yaparken üzerinde köpük oluşuyor o da gaz yapıyor sen verdikçe o içer mama verdikten sonra gazını iyice çıkar biraz midesinin sakinleşmesini bekle, tam uyku moduna geçmesini bekle daha rahat uyur üst üstte mama verip uyutma.
Erkek bebekleri gaz yönünden biraz daha zor kız bebeklerine göre ( kolik bebekler hariç)
Havalar sıcak olsa duş aldır güzel de masaj yap derdim ana havalar soğuk.
Şuan ufak ve 4 ay atağı da var uykusuzluk, huzursuzluk malum.