NewMomm1 benim bebem 5 aylık alarm gibi 3 saatte bir uyanıyor.bence mama değişikliği yap ben 5 aya gelene kadar sma, hipp, Aptamil hepsini denedim.al en küçük boyutlarindan hangisi daha iyi geliyorsa onu kullan.ben aptamilde kaldım mesela.sma kabız yaptı evlerden ırak, hipp çok kusuyordu, Aptamil daha dengeli oldu her açıdan.mama değiştirmekten neden cekiniyorsun ki bu kadar.