Arkadaşlar 3 ay 1 günlük oğlum var ben artık delireceğim. Geceleri uyanıyor acıkıyor ama mama verirken uyuyor. 10- 20 cc en fazla 30 içiyor geri uyuyor. Uyandırmaya çalışıyorum hafifçe burnunu sıkıyorum altını açıyorum ama asla uyanmıyor. Neyse uyusun diyorum doymadığı için 1 saat sonra yine kalkıyor ve yine aynı döngü. Sürekli böyle olduğu için gazı da çok oluyor haliyle ve her besleme sonrası gaz çıkarsın diye uğraşıyorum uyuduğu için gaz da çıkartmıyor. Vallaha deliricem ya var mı çocuğu böyle olan çözüm buldunuz mu kafayı yiyeceğim