Aslimm evet te kızım çok inatçı yani mesela oğlum kenardan yürür di yapma etme deyince söz dinlerdi uysaldi. Ama.kizim öyle değil. Çok zor geçecek gibi belki biraz daha düzelir se eb azından bebek arabası kullanım durumunda. Ben onu halen bebek arabasında götürüp getiriyorum yoksa yolda.surekli bı şeyler yapasi geliyor