Ygmr_izm üzerine çalışmanız da eklenmiş . Bu bı adım daha başarı bence. Eşim tarafının benim içinde bı faydası yok dediğiniz gibi doğum yapar gelirim ertesi gün misafir gibi gelirler . Açık sözlü sanıyorlar kendilerini düşünmeden konuşurlar . Zoru basarmissiniz sağlıkla size bağışlasın Rabbim çocuklarınızı. Ben daha şimdiden ya öyle olur ya böyle olur nasılsa ozaman bunu yapmışlardı yine onu yaparlar bunlara başladım bile düşünmeye. Ama değişmenin vakti gelmiştir belkide. Elimden geleni yapacağım çocuklarım için . Sen iyi olmaynca çocuklar da iyi olmuyor ailemde iyi olmuyor bunun farkındayım ben çok çaba gösteriyorum inşaallah bende başa.cikacagim. aldırmam ki o seçeneği hiç düşünülmuyorum bile