Mrt06 şöyleki bende tekim ilk oğlumu da tek büyüttüm eşim disardaydi hep . Sadece kendi annem gelip 40 çıkana kadar kalıp gitmişti. Sonra çok güzel uyum sağladık işlerimi hep hallettim . İkinci bebeğimizi de isteyerek oldu kardeşi olsun diye. Aynı onun doğumunda da annem geldi 40 gün kaldı. İlk oğlum çok akıllı uslu bı cocuktu beni çok zorlamadigindan bebekle ikisini çok iyi idare ettim şimdi geriye bakınca ben neler yapmışım diyorum gerçekten. İlki zaten büyük oluyor.sizi anlıyor tuvalet işi de tamam oluyor az.cok sizden ayrı gibi oluyor yani. Ama.ben şimdi tam ikisi büyüdüler aslında derken çok şaşkınım bilemiyorum