bett_012 2 aylık bebeğin doymamasi gibi birşey olamaz çünkü midesi küçücük. Sütünüz var mis gibi emzirin neden mama? Kilosu gayet iyi hatta neredeyse 6.ayda 2 katı olması gerekiyor doğum kilosunun ona yaklaşmışsiniz. Huzursuzluğu gazdan dolayidir. Doysa bile meme aranır çünkü bildiği tek şey meme. Daha dünyaya adapte olmadi kendini hala anne karninda hissediyor. 4 aya kadar böyle sonrası çevreyi keşif ve daha az emmeye dönecek. Cisli ve kakali bezi iyiymiş. Sırf huzursuz diye karnini mamayla doldurup şeker yüklemesi yapmayın. Memenizin dolu dolu olmaması da çok iyi dolu meme emzirilmemis laktoz açısından yüksek ama içerik acisindan yumuşak memeye göre daha az zengin iceriklidir. Yumuşak meme yağlı süt demektir. Bence baslamayin gaz çıkarma videoları izleyin çok yüksek ihtimalle ondan huzursuz dur. Özellikle Ayşe önalin videolarını tavsiye ediyorum. Dedigim gibi gene siz bilirsiniz.