bett_012 Bebeğim 2 aylık Sütüm olduğu halde huysuz ve bu konuda acaip yıprandım . Mamaya geçiş yapmak istiyorum ama bu işler nasıl oluyor ? Doktora mı görünmemiz gerek ? Mamanın markasını vs o mu sölicek ?? Lütfen gecrübeli anneler yazsın 😢
ZelihAkann bett_012 ben doğduğundan beri hem emziriyorum hem bebelac veriyorum suan 4 aylik 8 kilo olmus.. Fazla abartmadan bir sabahları bide gece yatmadan veriyorum benim içinde kolaylık oluyor. Bebelac hem guzel hemde fiyatı uygun çoğu bebek aptamil sevmiyorlar
asdgghjkk bett_012 Bebeğim 25 günlük iki göğsümüde aynı anda emiyor uyuyor 5 dakka sonra acıkıyor boş göğsümü veriyorum acayip emiyor doktora sormadan aptamil verdim ben iyi geldi doydugunu hissettim ama 5 gün kakasını yapmadı doktora götürdüm lavman yaptılar benim beneğim sevdi ama yaramadı sanırım bende sma veya bebelac araştırıyorum sindirimi kolay olması için
incibasar bett_012 çişli bez sayınız ve bebeğiniz kilo alımı mamaya başlama kriteri aslında birde doktor kontrollerinde aslında yönlendirme yaparlar mesela benim sütüm yok denecek kadar azdı nerdeyse ilk hafta itibariyle başladık mamaya ben aptamil verdim halende veriyorum hatta ikinci bebeğimde de başladım uzun zamandır bu markayı kullanıyorum ve çokda memnunum.
Saraa bett_012 bebeğiniz kaç kilo doğmuştu ve şu an kaç kilo oldu. Belki sütünz yetmiyordur ondan huysuz oluyordur. Mama olarak sma en iyisi bence bu konuda doktora sormaya gerek yok diye düşünüyorum. Çünkü doktorlar anlaşmalı olduğu yerlerin mama markasını öneriyormus diye duydum o yüzden siz hangisi daha iyi yarar diye düşünüyorsanız onu alın kullanın. Mesela ben ilk mamaya başlayacagim zaman eczacı humana önermiş eşime esimde onu aldı ve kızıma hiç yaramadı ben hep sma istiyordum humana yaramayinca sma aldım ve hem bebeğim sevdi hemde çok güzel yaradı. Bide sma hiç gaz yapmıyor kabızlıkta yapmıyor deneyin derim 😊
Saglikcianne Kilo alımı nasıl? Sağlık ocağında kilo takibi yapıyorlar eğer kilo almamissa başlıyorlar sadece. Kilo alımı varsa doyuyordur ya da bezini ıslatıyor ve günde 2 kez kaka yapıyorsa doyuyordur. Ama olabilir ben normal karşılıyorum emzirmek istemiyorsan çocuk doktoruna git baksın mama tavsiye etsin. Belki de enfeksiyon vardır ondan ağlıyordur ya da atak dönemindedir
bett_012 Saglikcianne kilo alımı iyi 2 aylığız 5.200 kilo . Enfeksiyonu var idrarından . Gün boyu uyumadı sütüm birikmedi içimde sürekli emdiği içğn . Süt gelmeyince bianda ağlayıp durdu ☹️ Mamaya başlamamak için direndim ama su süreçtr acaip yıprandım .
reyhanturhan Ben doktora sordum istediğini kullan dedi. Çevremde aptamil kullanan çoktu aptamil aldım memnunuz da. emziriyorum yetemdiği zaman ek olarak veriyorum.
aylindeniz doktorlarda pek markayı söylemiyor aslında aptamil en iyi marka , anne sütüne en yakın mama bende başka mamalar denedim hipp mesela organik dediler ama 2 numaarasında nişasta var bebeğimde kabızlık yaptı ve doyurmuyor
Mervelina Benimde bebeğim2 aylık ne yazık ki meme reddi ve sütümün azlığından mama veriyorum evolvia öneririm aptamil aşırı gaz yaptı hastanelik oldu çocuğum lama yapıldı şuan şükür evolviadan memnunuz hem balık yağıda içeriyo
eminekaraca mamayı doktorlarda söyleyebilir ama anne tecrübeleride önemli, ben aptamil kullanıyorum memnunum
sbldmr123 Doktor da söyleyebiliyor bebek soymuyorsa kendin de başlayabiliyorsun canım. Bize doktor söylemişti, aptamil verdim ben zaten en iyi mama diye bildiğim için gayet de memnun kaldık
Mervelina bett_012 ben 2 ayı geçti veriyorum e bebekten almanı öneririm ve tüketim tarihinin en geç olduğu tarihi al oldukça memnunum gerçekten bütün mamalarda şikayetler var ben evolvia tercih ettim şükür bişi çıkması allahtan
Kuzeyefeninannesi Benim de bebeğim 1 aylık oldu bugün. Doymuyor diye mama aldık aptamil önce hipp aldım gaz sorunu oluştu dün aptamil aldırdım eşime. Su an ıyiyiz çok şükür. Ama içim sızlıyor mama da veriyorum diye ama.bi.yandan da ac mi kalsın çocuk diye kendimi rahatlatmaya çalışıyorum. Sürekli emmek istiyor doymuyor diye ilave ara ara mama veriyorum bende
bett_012 Kuzeyefeninannesi aptamil laktozsuz veya aptamil conformil kullan canım gaz ypmıyomuş bunlar dünden beri araştrıyorum
neseli-anne Kuzeyefeninannesi aynıyız canım bende vicdan yapıyorum verirken sabah emmeye bir başlıyor gece12 e kadar bende hal kalmıo yemek bıle yapacak vakit bırakmıyor bana eşim yapıyor herşeyi mecbur gecede bı doz verıyorum mama uyusun dıye ama dedıgınız gbi vıcdan yapıyorum ama mama vermezsem de 10 dk bıle uyumuo sabahları oldugu gbı
bett_012 asdgghjkk ap tamil laktozsuz veya aptamil conformil kullan canım gaz ypmıyomuş bunlar dünden beri araştrıyorum
Murat-nuray Benmde oğlum 3 aylık olck biz hala 5 kilo bile olamadık 2750 doğmuştu bende emziriorm hemşire verme sütün yeterli dio ama sürekli emmek istio saat başı tabi emzirip bir sonraki zamana kadar çok az zaman geçio bende yıprandm mama versem mi acaba yaa kafam çok karışık varmı yardmcı olabilcek arkadaş lütfen bi akıl verin ya arada kalmak kötü bi durum :( bide kaka muhabbet i sormuşsnz ya arkadaşıma benm oğlum 1 aydır 10 günde bir yapıo :(
Yaso25 Murat-nuray bu konuda doktorunuz ne derse onu dinlemenizi tavsiye ederim. Evet benek kılo almıyorsa yanı ayda 600 gramdan daha az alıyorsa mamaya başlatıyprlar genelde alt sınır oldugu ıcın. Ama sızın sınırın ustundeyse bence başlamayın anne sutu alması enn guzelı. Evet Biraz yorucu olabılır ama anne sutu almasından kıymetli degıl. Benım bebegım hıc emmedı ilk gunden itibaren meme reddi yaşadım ve 50 gun sagarak mama+meme seklınde verdım. 50 gun sonunda sutum de bıttı maalesef ve sadece mama olarak gidiyoruz. Mama çok kötü bısey degıl bebeklerımız ıcın var ıyı kı de var ama sütünüz varsa ve degerler normalde bence emzırın. Ben emmesi için neler vermezdim öyle söyleyim size.
Saraa Murat-nuray canım çok az kilo almış hemşire nasıl hala mama verme diyor anlamış değilim. Bence sen mamaya başla önce meme ardından da mama ver 3 aylık 5 kilo bile olmadı diyorsunuz yani çok az kilo almış kaka olarakta benim kızımda 1 hafta yapmamıştı doktora sormuştum doktor da doymuyor doymadigi için de kakasını yapamıyor demişti gerçekten de doğruymuş mama verdiğim gün kaka yaptı kızım ve şu an günde 1 kere bazen de 2 kere yapıyor her gün düzenli olarak yapıyor mama verdikten sonra. Siz bence mamaya geçin ki çocuğunuz toparlasin ama memeyi de bıraktırmayin bir damla anne sütü bile şifadır ❤️
Murat-nuray bett_012 yok gitmedik cnm ne blym ya doymuo mu acaba ondn mı yapmıo die düşünmeye başladm artk