Murat-nuray ben sonradan hatta vicdan azabı duydum neden mamaya hemen başlamadım doktorları dinledim diye. Kızım hiç doymuyormus öyle aç bırakmışım resmen çocuğu mamayı yedikten sonra kendine geldi bide kakasını da hemen yapınca daha bir üzüldüm yani. Ama dediğim gibi canım çocuk seninn çocuğun sağlığı yerindeyse de çok takmamak gerekiyor benim kızım hiç kilo almamıştı diye ben başladım mamaya ama senin anne sütüyle az da olsa alıyor yani. Benim bir arkadaşımın oğlu 4 aylık 5 kilo ama maşallah çok dinç ve iyi görünüyor önemli olan her zmaan sağlık 🤗