Instagram’dan attachmentparentingturkiye hesabını takip edip uyku eğitimi ile ilgili yazıları okumanızı tavsiye ederim. Arkadaşlar, el kadar bebelerinize bunu yapmayın, ömürlük zarar veriyorsunuz. Bebeğinize uyumayı değil çaresizliği öğretiyorsunuz, öğrenilmiş çaresizlik deniyor buna. Evet, gerçekten çok çok zor uykusuzluk, hepimiz bunu yaşıyoruz ama onlar bebek, bu onların doğasında var. Hepimizin hayalinde sabaha kadar uyuyan bebekler var ama hepimiz o kadar şanslı değiliz malesef. Bize ihtiyaç duyduklarını ağlayarak ifade ediyorlar ve “düşük şiddette” ağlarken bile olmaları gereken yer bizim kucağımız, yalnız başına yattıkları o yatak değil. Güvenli bağlanma ve uyku eğitiminin zararları ile ilgili okumalar yapmanızı tavsiye ederim.
Sevgiler,
9 aylık bebeği gecede 8384793948 kez uyanan bir anne...